My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Hobi Baru
Wednesday, January 7, 2009
setiap orang memang pasti akan memiliki hobi...untuk mengisi masa lapang...begitu jugak dgn diri aku.. semenjak keje baru ni...aku ada hobi baru... dan aku pasti korang sure tak leh lawan hobi baru aku ini..aku menten juara carta.. hahah... ye la.baru 2 bln keje.. tapi koleksi hobi aku ni...mcm dah keje bertahun2..

korang nak tau apa hobi baru aku??? korang tengok la gambar ni...



korang nampak tak apa tu??? hahahahha..tu la di antara koleksi2 saman parking DBKL aku!!!...hahah...tu yg dlm dashboard kete...tak masuk yg dlm tong sampah...tepi jalan.... hahahah...ni kalu abah bukak dashboard kete ni...masak aku nak menjawap!!



posted by Milia Amran @ 9:48 PM  
3 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures