My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
2ALAM
Sunday, April 10, 2011

heheheh...ini citer penuh sensasi.. ramalan kutipan berapa??? RM20juta??? ehehehe.. dpt berapa??. RM200k je??.. ahakssss...

akak tengok citer ni.... 5minit pertama.... isk.. bila citer ni nak start?? asik ayat2 jer... lambat tui...lembap ni..... apa saja la...... masuk minit ke enam... ler... baru nak start... adoyai......

zzzzzz.....eh....dah jalan 15minit???... punyer ler buhsan..

jalan citer??... citer pasal transvestite yg bunuh diri..... bunuh diri sebab tekanan...dia kan penyanyi pemes.... so skrg ni satu mesia dah tau dia tu tak ori...kehidupan dia yg sosial giler... berzina...minum... dadah.. mainan biasa aje utk kehidupan dia... kawen dgn mat saleh secara gereja... ( kira murtad la tu)..dia kena rogol...liwat..... macam2 la. jalan citer di selang seli dgn kesukaran tubuh Adam/Amy untuk di kebumikan.... dgn tayar van pecah... dgn keberatan yg max smp orang kampung tak larat nak angkat....dgn kesukaran tanah menerima jasad nya..... akhirnya di kebumikan di luar kawasan perkuburan Islam...

aku tingat abah aku penah ckp... kalu tanah mmg tak nak terima jasad kita... tanam memana pun tanah tak akan terima....

dan dgn itu aku tingat gak citer masa aku d Kuantan dulu...konon nyer ada bdk pompuan bertudung tp murtad n family tak tau,..mati kemalangan.... masuk tnh Islam tak di terima ...kena tanam di perkuburan Kristian. Nauzubillah......


Pelakon?... erk... puas ku cari.,.. tapi tidak ku jumpa. yg aku tau.. berlakon dlm citer tu.. Aaron Aziz, Rosnah.. ( apa tah...)... pelakon yg yg jadi Amy/Adam tu Suhaillah Salam

siyes tgk pelem tu... suhaillah tu daring giler... seksi dowh!!... nak kuar setengah dah!!!.. bangga gamaknya jadi tontonan umum!!.. iskkkkk

bintang??... hahah...satu lagi citer yg tak berbaloi utk di beri bintang!!



posted by Milia Amran @ 8:02 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures