My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Annuar Zain...OMG!
Friday, April 1, 2011
apo citer aku kali ni??... well..ni aku nak citer pengalaman aku jumpa most eligible and handsome bachelor...MR ANNUAR ZAIN.... siyes ensem uolls......

citer dia camni...aku top TNG aku kat kedai minyak kat TTDI ni...ada kete benti blkg dinding (so jgn tny aku dia bawak kete apa)...aku pdg tepi... arah mamat kuar kete... eh...mcm kenal ini laki...tapi sapa ek... puas gak aku nak pk sapa mamat ni... dia benti beratur blkg aku.... skalik aku pusing dua kali ke blkg...dia senyum... bila dia senyum tu...aku terlemah lutut jap.... baru aku tau..ni ANNUAR ZAIN!!

lalu ku toleh dan berkata ...

aku : Annuar Zain?...

AZ : Hi...how are you?..
(lutut aku cam jeli..)

aku : nak amik gambar leh?

AZ : boleh....

(aku berlari ke kete amik hp)..

dengan tangan gigil nyer, sbb over excited, aku amik gambar...

alamak... gambar tak cantik... ( korang tengok la yg 1st shot tu)

AZ : gmbr ok?

aku: tak cantik la...tangan gigil...i teruja jumpa u...

AZ : heheheh... meh i try amik... mn nak tekan??

aku : yg ni.
..(sambil tunjuk mn mo tekan la..)

dan hasil nya....gambar yg kedua tu... yg kini menjadi profile pic aku di FB dan wallpaper aku di HP.... tak ke gambar tu npk cam comey jer aku dan dia... romantik jer...sweet je....

hehehhehehe

aku : time kasih byk2... i got to go..nak masuk keje..

AZ : ok... drive carefully..

aku : nice meeting u.... bye


dan aku p ofc dengan muka yg tak henti senyum... ahaks..

AZ.. i love u la...




gambar yg tak berapa nak menjadi akibat tangan aku gigil jumpa AZ ni.,..



ni gambar dia amik.... cantik kan....


----



posted by Milia Amran @ 2:35 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures