My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Menu berbuka Posa
Monday, August 23, 2010
Punyer la lama baru aku nak hapdet citer utk gambar2 ni... sebenornya citer bukan panjang mana pun.. infact aku dah lupa half of the story,... hahahah.. cuma yg aku ingat.. menu2 dia jer. tu sbb ada gambar ni aaa..... punyer la teruk.....



ari sabtu.... before k.ngah and k.long balik dari umrah... aku n k.lang go for western la utk jamuan berbuka posa kat umah mak...as usual.. weekend jer mesti makan besar..menu besar... keluarga besar....

aku buat spageti ..k.lang bawak ayam goreng..sesambil tu... aku buat mash potatoes...and coleslaw...

ada gak popia...and kuih tepung pelita.... as usual...gerenti licin...


ari ahad pagi tu long balik...so aku kena p amik kat KLIA... so by the time balik aku dah penat nak masak yg grand2.... menu aku simple je... sambal tumis udang petai.... masak asam rebus ikan parang... asparagus goreng belacan... ikan jenahak masak lemak berbelimbing...kuih cekodok... hahahha.... di tambah plak memacam buah dari Tanah Suci... oh ye... Cikgu Normah..jiran aku... bagi Sira Ubi Kayu..



ari isnin nyer menu pun sama simple... NASI AYAM..... kuih beli jer la... ada karipap..kuih lopes... tepong pelita.. and kuih sum sum....
posted by Milia Amran @ 9:24 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures