My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Berbuka Bersama Cik haya...
Sunday, August 29, 2010
Jumaat yang lepas ni kan cuti awam utk Selangor... tapi bagi aku tak cuti la..sbb aku KL.. hehehe.. walaupun aku duk Selangor...aku keje KL.. tapi Cik haya kita cuti... dan memandangkan malam tu kami ada jemputan di rumah Cik Su.. utk sambut besday Adam yg ke2... so mlm tu. Cik haya berbuka umah aku dulu.




ni jer la hidangan yga ada...berbuka pun utk 3 orang jer... kuih2 tu Haya yg beli.....


ni ...umah aku tengah pesta buah2an...tetiba kat TESCO buah murah giler...aku pun terborong la.. hahhaha


yg ni salad jer...aku tuang thousand island on top of it...


yg ni ayam goreng......aku menerai tepong serba guna yg baru... baru beli kat pasar klang...sedap gak la tepong tu..rangup esp kalu makan masa panas


yg ni....aku buat atas permintaan cik Haya la.... mac n cis aku....
posted by Milia Amran @ 9:18 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures