My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Welcome BOBO and BEYONCE
Sunday, August 8, 2010
ok...sekarang ni...aku dah dapat 2 new kittens... GINA SUDAH BERANAK!!!....jauh gak jarak antara si BOBO and BEYONCE aku tu.... aku balik keje pagi tu...tgk BOBO dah ada... mlm aku nak p keje..baru nampak si BEYONCE lak.. isk isk... petang tu patut la Gina melekat dgn aku!.. mana aku pegi di situ ado dia... ingatkan kuar sekor jer... rupanya 2 ekor gak dia bagi kau..



yang ni nama nya BOBO....jantan.. ( dari pengamatan awal aku la kan...)




dan yang ni plak...BEYONCE... (pengamatan awal..betina..)



ni la kittens baru di rumah aku



aku kittens besar ni aku geram jer... nak picit2!!!



ni Mummy GIna dan Bobo dan Beyonce dalam kotak dalam bungalow 3 tkt depa...



dan yg sekor muka tomet ni... Encem aku.... majuks Mummy dah tak layan... aquarium baru aku dia dok berkubang!!!!...
posted by Milia Amran @ 7:29 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures