My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Weekend 14th n 15th August
Sunday, August 15, 2010
selalunya dalam bulan Ramadhan ni...weekend acara berbuka beramai2 dgn kakak2 aku... tapi sebab long n kak ngah tak ada....maka yg ada aku dan kak lang.... so menu agak kecik...kalu tidak penuh meja tu...terkejut tengok benda makan... kali ni buat simple jer....

menu kami untuk ari sabtu.... nasi lemak sambal udang... ada gak la goreng paru...ada buat roti jala kuah doyan... beli kuih tepong pelita.... popia basah...air cincau....

simple jer kan.....


untuk ari ahad 15th August lak..... lagi simple memandangkan yg ada di rumah... aku, parents, maid and Nabiha (anak long).... yg len tak ado... so... aku masak pun simple jer la...

bawah ni gambar bubur lambuk dari Telok Menegon... thanks to Kamal (kawan sekolah rendah lu...)... aku dapat 3 bungkus... sebungkus aku bagi neber aku.. Cikgu Normah...



dan gambar2 yg aku dah collate kan ni.... gambar menu aku.... aku masak asam tempoyak ikan pari... asparagus goreng belacan...ikan talapia goreng berkicap...kerabu kacang botol+daun selom+taugeh...goreng pisang...bubur kacang berdoyan....as for air... maid aku p panjat pokok kelapa dpn umah...hahahha...


posted by Milia Amran @ 8:22 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures