My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
ikan keli....
Monday, June 21, 2010

uiks... awek mana ni???... apa yg dia buat tu..... apa yg di cedok nya tu?... cedok kat mana tu??



eh.guna apa tu???.... sampai guna dua tapis... bersungguh2 mencedok ni.... muskil ni..apo saja pembantu aku ni buat!


ooooo.. mencedok ikan keli.... taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... ni ikan keli yg aku bela di dalam kolam depan umah mak abah aku di klang.... separuh hasil anak2 sedara aku dah tangguk rupanya... cetttt.... ada la tinggal sket lagi utk aku..... nak abis kan lu apa yg ado dlm kolam... dan lepas ni leh buh benih baru lak...



dari hasil tanggukan kami tadi... dapat gak la bagi kat Cik haya 3 ekor.... aku tak tangguk byk2... size tak berapa besar lagi...bior dia membesar lu...


dan ini.... hasil masakan ikan keli aku.... ikan keli masak lomak cili api.... pekat.. pedas... perghhhhhh

posted by Milia Amran @ 8:11 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures