My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Persamaan?.. Perbezaan?
Friday, May 14, 2010


Ni gambar Bront masa dia baby... aku kutip dia masa dia umur 2 bulan..kurus kering.basah lencun....



Ni Bront...the dad (masa baby)

ni Encem ..the son..



notice the difference between these two?.. one is the dad.. one is the son.... hehehe... Sekor nama Bront..sekor nama Encem....

tengok tompok itam di kepala..... SAMA...
tengok kaler bulu..SAMA
tengok ekor...LAIN..
tengok mata..KOMPOM LAIN.

I miss my Boboi Bront la..dia menghilangkan diri a month b4 aku kena pindah umah.... tak tau la kemana dia pegi... tingat time masa aku amik dia... mandi every week.. (atter bulu putih...cepat benor kotor nya..)... tidor sll menggigau...yes..kucing pun boleh menggigau.... kalu aku bagi dia minum susu...aku musti campur dgn spirulina... sbb tu badan dia mantap!!.

skrg Bront dah tak ada... tapi dia tinggalkan sekor utk aku.... ( mmg la Grace n Gooey tu anak Bront gak....tapi tak dapat bulu sama mcm Daddy..)

ni Bront bila dah mendewasa....
posted by Milia Amran @ 4:29 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures