My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
My Encem....
Wednesday, May 12, 2010



korang ingat tak ENCEM??... 27hb ni..genap la dia berusia 2bulan...pergh....2 bulan sudah umurnya... cepat betui masa berlalu... tak terasa pun kan....

anyway... Encem aku ni makin besar...makin nakal...makin kuat mkn... makin ganas... cukup haul.. Encem aku ni nak kena sunat... aku terpaksa sunatkan dia... sbb aku tak mo menambah kan qty kucing2 d rumah aku... cukup la dgn apa yg aku ada skrg ni.... bukan tak mampu bagi makan... takut aku tak terbela jer

skrg ni aku ada 2umah nak jaga...umah aku...dan umah Klang... dlm seminggu... 3 ari sana... 4 ari sini... atau 4 ari sana...3 ari sini.... tak terlarat badan aku ni... tapi apa kan daya...tanggungjawab aku sebagai anak....

abah ada gak kenen si Grace aku tu.. nak bawak blk Klang.. OH TIDAKKKKKKKKKKKKKK...... tu gendot aku... mn leh bagi kan...

anyway.. pada sesapa yg kenal BRONT...korang tgk dgn ENCEM ni... saling tak tumpah kan... beza nya...pada mata sj... Bront mata dia sebelah biru sebelah ijo...tapi encem ni..mata dia.. kelabu... tang tompok di kepala..sumer sama... memang la anak daddy Bront ni...

sekurang2 nya Bront pegi tinggalkan aku... dgn meninggalkan... Bront Junior...ENCEM...
posted by Milia Amran @ 4:13 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures