My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
NT Event : Berkelah d Sungai Sendat
Saturday, January 23, 2010
NT kembali lagi.... kali ini dgn acara berkelah ...mandi di Sungai.... sungai mana yg jadi pilihan kami kali ni??.. well.. korang pernah dgr nama Sungai Sendat?... aku pun sebenornya takpernah dgr... hahaha.ni first time aku pegi. Sungai ni atas sket dari ulu yam... tempat masih terpelihara lagi... jauh sedikit... tapi tak smp sejam pun perjalanan dari tempat kami berkumpul... i.e ofc aku la... mlm sblm tu aku di beri cuti... sbb aku kena masak nasi lemak utk bekalan ari berkelah kami ... aku buat nasi lemak sambal sotong jer... BBQ si Ezly yg perap..



ni la gerombolan kete kami..ada 5 kete semuanya....


yg ni bila dah samapai..kroang tgk kehijauan kawasan hutan yg masih terpelihara lagi ni....



yang ni bila kami sampai. acara punggah memunggah... menyetartkan api BBQ...


tengok la air nya... sejukkkkk... sebenornya... ada byk tingkat lagi... lagi atas...lagi dalam... tapi sbb cuaca ari tu kurang pns..mcm ala2 nak ujan jer... pakcik yg jaga tiket tu pesan... jgn naik atas... sbb atas tu kalu ujan jer.. "makan orang"... so kami tak mo la benda2 yg tak elok berlaku.. kang masuk paper.. pemes lak... payah tu...




bila dah penat memasak.. apa lagi... makan time la....




air sungai dia mmg sdp!!.. ada satu batu tu..kita boleh slide ke bawah... budak2 ni apa lagi... main water slide la.. aku tak berani.. hahahahha... bila kita slide... kita jatuh ke tempat yg agak dlm gak la... besh ooooo....


kebetulan... ari yg kami p tu ari keje. so mn ada org kan.. pergh...sungai tu kami yang punyer!!... kawan aku yg pnh pegi tpt tu kata...kalu wknd.. tempat ni penuh gak dgn orang....


kemudahan tandas awam dia pun memuaskan ati aku.. bersih dan berair!!..


bila.. selesai semua... masa utk kami bergerak.... dan mlm nya... setgh dari kami kena masuk keje balik... aduyai.....lawan dengkurrrrrr..... hahhaha... legend!!..semua terbabas time lunch!!... bukan seminit dua... 15minit terbabas nya... hahahhaha.... ( tp aku selamat lagi...kunci jam....)

acara ni mmg besh.... sbb sumer budak NT p.. kecuali 3 orang bangsa len tu la...dan kita org... nak ulang lagi acara macam ni...merapatkan silaturrahim......
posted by Milia Amran @ 3:50 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures