My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
NT EVENT - VADS Dinner 2009
Wednesday, December 16, 2009









actually gambar banyak lagi.. tapi terpaksa aku collate kan hampir separuh dari yg ada... kang korang tengok bohsan lak... tapi ni sumer gambar masa aku pegi DINNER VADS 2009 di SUNWAY CONVENTION CENTER.

kami NITE TEAM berjumpa di ofc dulu.. plan jumpa pukul 7 tapi di sebabkan malam tu ujan lebat... jem... ramai yg terlewat...

kami jumpa ni sebab nak tukar baju seperti yg dirancangkan...

tema kami??? ORANG KAMPUNG.... baju kami.. no offence ek...takut ada yg terasa lak dgn tema dan pakaian kami ni... utk yg laki... pakai kain pelikat, tshirt pagoda n selipar.. lenlain assesories... terpulang pada kreativiti memasing.. utk aku ( pompuan sorang ni)... baju kurung kedah and kain batik... aku cucuk bunga di sanggul... heheheh...

memang kami meriah. punyer ramai peminat lak tu...ahaks!!... ramai yg nak amik gambar dgn kami.. damn!!... prasan lak kejap!!... ahahha... ( ada aku pedulik??? nan ado!!).

mlm tu makan ala chinese... ada 8 course.. sampai course yg ke enam ( nasi goreng) aku dah kureng leh makan!... tapi mkn gak la.. hahaha...

kul 11.15mlm kami terpaksa gerak.. memandangkan.. kul 12 kami kena masuk keje.. uwaaaaaaaa.... ada outage lak tu.. uwaaaaaaaaaaa... penat memang penat.. tapi mlm tu kami memang meriah..

pstt.. lupa nak bagi tau.. kami pegi keje.. pakai baju kami p dinner!!.. hahahhahahahah

pasttt.. korang nampak tak gaya KETUA KAMPUNG AKU TU???...hahhahaha...
posted by Milia Amran @ 6:38 PM  
1 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures