My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mak d Hospital
Friday, December 25, 2009







3 gambar di atas ni.. gambar doktor2 mak masa mak di Sri Kota Medical Center di Klang.. tu Dr Lai and Datin Paduka Dr Lau. Both are good doctors... and friendly...and nice...

esp doc Lau.. very the funny one... borak dgn dia meriah....



ni masa mak tiba di IJN... cabutan undi...Kngah naik ambulan dgn mak... aku drv abah....korang percaya tak..ambulan tu rosak di hiway for almost 1hour!!!...giler!!!... kalu pesakit nak mati...mati dah gamak nya dlm ambulan tu.. nasib baik mak aku tu tak apa2... kalu tidak..naya ambulan ni..long aku plak dah hangennnnnn..leh kitaorg smp dulu b4 ambulan??.. aku yg siap pusing balik amik abah dulu.... pusing isi minyak dulu....sangkut dlm jem kat Bangsar.. kat Lebuhraya mahameru lagi...jln Tun Razak lagi...dan AKU SAMPAI DULU!!.... isk.isk..


aku terlupa nak pusing gambar ni plak...tapi ni gambar dlm wad kecemasan IJN..hhehehe.... kalu depa tau aku amik gmbr...ehhehehe...


ni menunggu time....atter ambulan tak sampai lagi kan... sementara sampai..aku n long uruskan kemasukan mak.isi borang.






kroang penah masuk IJN tak???.. i tell u..macam hotel!!. cantekk...bau pun tak macam bau spital...wangi...berkilat...cantek...patut la dpt number 1 in Asia kan... korang tengok arca kat dinding dia.... tah berpa harga la ni kan...
















kngah tepon maid dia..suh masak nasi goreng... atter kami sumer tak makan..kelam kabut hal mak ni... abgnhgah sampai dgn bekalan... kita org tak leh tgu mak.. visiting hours pun 6-8 mlm je.. mak masuk ICU di IJN. tgu kat waiting room pun tak boleh.. hajat ati nak duk hotel dpean tu.Hotel Putra.. tapi penuh..so kami kena balik Klang gak... ni acara kami makan2 di parking lot... licinnnnnnnnnnnnnn.....
posted by Milia Amran @ 7:01 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures