My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Cerita bangang
Friday, December 11, 2009
Cerita bangang bin bengang kali ni tidak bergambar... aku nak citer pasal makhluk Tuhan sorang ni... Fakh*****... tapi aku suka pangey dia FUCK!!!

ni la pengguna stmx yg paling bangang bin bengang setakat ni aku pernah jumpa.

masalah dia???..NIC dia prob... korang tau apa itu NIC??? Network Interface Card... tu yg ado dlm pc.. dalam laptop korang kalu korang ada guna STMX. tempat cucuk kabel dari modem korang tu aaa...

aku 10x explain NIC dia prob... boleh dia kata..dia tak pakai NIC... terang2 kat laptop dia tu kata "NETWORK CABLE UNPLUGGED"... aku bagi option...cek cable RJ45 tu... atau check NIC... aku sah bebenor modem dia no hal.. atter modem on auto mode.. dah ada koneksen ker server pun... skrg ni... dari laptop ke modem no koneksen!!!....

atter dia leh kata POMPUAN TAK RETI BUAT KEJE... POMPUAN BODO!!.. menyirapnya darah aku.. seket lagi nak jadi sirap bandung!!.. dia kata laptop mana ada NIC... SERVER AJER YG PAKAI NIC!!!.. ni sapa yang bodo??. sapa yg tak reti ni???... ikut mulut aku... dah nak jawap macam tu dah.. aku.. 16 thn in networking... tak kan la aku tak tau NIC tu apa kebenda.. apa kejadah nya????!!!!...

apa2 pun aku berpegang teguh tetap pada jawapan aku. check NIC atau cable RJ45 tu... dan jantan FUCK ni.. dgn hangen nya.. letak tepon.. ahaks!!!

ni la jantan bodo sombong!!!...
posted by Milia Amran @ 7:43 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures