My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
MENU RAYA .......
Friday, November 27, 2009

ni pic overall ek... tgk...tgkkkk



ni nasi beriani



kuah kacang berayam


kambing beriani


keputat??.. hahahaha ketupat daaa


masak lodeh


rendang daging



jelatah


ayam masak merah


spageti bolognaise



mari mari kita bagi jejeh ailio... muahahha... ni adalah antara menu2 raya aidil Adha aku.

amacam... best?... tak best pun ada aku kesah??.. aku yg nak makan... hahahah

mlm raya tu... aku buat spageti bolognaise. as usual.. sambutan HANGAT!!

utk menu pagi raya.. aku ada... Nasi Beriani, kambing beriani, jelatah, ayam masak merah, rendang daging, kuah kacang berayam, masak lodeh, ketupat, papadom, kek buah, n brownies

nak resipi??.. ahhaha.. cari sendiri la dowh!!!... tak kan nak di suap...

utk esok... aku dah plan.. tempoyak udang, celur pucuk ubi.. ikan terubuk masin... antaranya la.... tambahan menu len aku tak tau heheheh... yg pasti ailio jejeh lagik!!.. hahahah
posted by Milia Amran @ 11:43 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures