My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Apa aku buat...Sabtu 27hb
Monday, June 29, 2009



aku keje... tapi aku letih la... aku bukan letih berkerja... tapi aku letih tak kuar umah. AHAKS!!..so lepas keje.. aku p pasar malam jalan TAR dgn adik2 aku. punyer la ramai manusia.. pada hal aku p around 9 pm tu...

bukan nyer aku membeli pun.. cume jalan2 cuci mata... nasi baik parking sng sket mlm tu ( heran gak kan..)...

balik dari pasar malam... cari tempat mkn.. last2 kami p makan nasi lemak kat City Garden.. ala.. kat kampung baru yg belakang stadium tu.... siyesly..aku rasa kualiti dia dah menurun.. nasi tak lemak... sambal tah hapa2 rasa.. belacan tidak...masam tidak..pedas tidak. manis tidak..isk... pendek citer tak sedap la.. harga tu jgn kata la.. mcm menaik je... aku amik telor puyoh (10biji) dgn sotong (tang janggut) satu...dah kena rm8!

biasa leh makan 2bungkus...ni sebungkus pun macam ku tolak2 paksa masuk tekak aku!!..

kira nya...dah tak mo p lagik la.... rejek dari list tempat mkn sedap aku!

almost terlupa...lps mkn tu kami ronda pasar kat cokit tu...hajat ati cari doyan murah2 utk projek tempoyak aku.. tapi fail la... nan ado...
posted by Milia Amran @ 10:18 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures