My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Tempoyak LAGIK!!!
Monday, June 22, 2009
Kalu korang kenal aku...korang tau aku ni memang hantu tempoyalk...dulu aku beli jer tempoyak... tapi sejak aku kena tipu dgn kualiti tempoyak...aku tak pernah beli lagi..setiap tahun..musim doyan tiba...aku jadi tokeh tempoyak di kalangan family aku.. kali ni epidos tempoyak aku bermula lagi

sabtu tengahari selepas lunch...aku dgn Eri n Su n Adam pegi ke area Rawang... beli doyan la.. sini doyan tengah musim murah menggila.... berbaloi sangat duit beli doyan di area sini! Rasa sedap. rupa cantik... murah...

Eri dan Apek doyan tengah membungkus doyan2 aku. harga sebakul ni.rm40... ada 40 biji!!.murah kan??



ni la doyan sebakul yg aku beli



5bag besar doyan...



aku memula kan operasi mengopek doyan



isi2 yg cantik.. ku masuk kan dalam tupperware ni untuk di makan


ni isi2 doyan yg siap dia kopek dan dikuar kan isi nya




aku memulakan tugas menyisih isi dari biji nya



ini la isi2 doyan yg telah di sisih


dan ini...TARAAAAAAAAAA..HASILNYA!!!!!.... dan k.lang baru bg aku bajet lagi untuk tempoyak lagik!!!
posted by Milia Amran @ 2:45 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures