My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mak Patah Tangan
Wednesday, June 10, 2009

ni la anak sedara aku... nama glamer Una... nama penuh Faezah Husna...baru darjah 3



mak dgn tangan yg beranduh.. tahan sakit tu..



muka2 buhsan menunggu Doktor Mahamud (DEMC) aku jatuh dulu pun dgn dia gak...

ok...ari tu aku ada cakap mak patah tangan kan..mak tergelincir... ( tu masa abah bagitau aku la..) sekali aku korek2 citer dari mak...rupanya mak terseradung tunggul pokok kedondong di depan umah masa menyiram pokok!!... terus pagi tu jugak aku korek tunggul tu.dan buang... isk... menyusahkan mak aku!!.. menyakitkan mak aku!!...

ari ni since aku offaku p DEMC bawak mak cek up tgn dia... tgn mak tak leh di simen sbb patah nyer dekat sendi bahu tu..dan sbb faktor umur mak aku..doc kata tak yah simen.. so tangan mak beranduh aje.

balik dari DEMC, aku bawak Una p JJ bukit tinggi..dah janji dgn dia.sebagai upah jaga wan dia masa aku p keje... boleh pakai anak sedara aku tu.setakat di suruh2 amik air.angkat phone.. tutup pagar.etc.. boleh ajer la....

so tadi aku bagi dia rm5 duit banjer.... lebar senyuman dia...
posted by Milia Amran @ 8:13 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures