My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Masalah
Tuesday, June 2, 2009
kita di dunia ni. tak pernah lari dari masalah...satu satu yg akan kita hadapi.. kita lalui... biarpun masalah itu sekecil mana.. sekumit mana pun.kalu masalah itu.. tetap masalah... kita setel satu.. satu yg lain tiba... setel yg ini...satu lagi menjelma...

begitu juga dengan diri ku...

aku selalu dengar masalah orang.. dan aku cuba jadikan sempadan.dan tauladan untuk diri aku.. aku cuba untuk belajar dari kesilapan orang..

tapi aku tetap tidak dapat lari dari masalah2..

pada aku.ni semua ujian dari Nya. Dia menguji ketabahan aku... kesabaran aku.. akal aku..iman aku...

bila aku dengar masalah kawan2 aku... aku sedih.. aku takut...

aku sedih sebab menimpa pada kawan2 aku...
aku takut .. takut ia akan terjadi pada aku..

dan benda2 ini menyebabkan aku terus berpikir.....mmmmmmm.. ***sigh***
posted by Milia Amran @ 2:21 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures