My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Nasi Lemak Antarabangsa - Tmn Melati
Sunday, May 31, 2009








apa ni?.well..ari jumaat ari tu, Lily dari Kontan turun..so lepas keje, aku jumpa dia kat ofc la. tgu dia... dia stuck dlm jem. Dia sampai je...aku terus p keramat amik adik aku anak beranak. kami lapar!.. so kami p la cari tempat makan. tny pun tny... memasing tak tau nak mkn mana...so aku ajak depa p try makan nasi lemak antarabangsa kampung baru... tapi ni cawangan dia..kat tmn melati restoren mmg besar and gah la.. ID memang cantek n cool... tapi tang makanan!!..aiseh men... FAIL!!!.. sambal tak sedap!.. nasi tak lemak! (kata nasi lemak..)... harga??.. jgn citer la.. terkujat aku... nasi lemak biasa rm2.95... tambah paru (contoh...) tambah la rm3.95!.. tak ke meroyan tu??.. ayam lain lak... isk.isk...air???.. dah la tak sedap... contoh...adik aku Ery amik air Calamansi Juice.. rasanya??.. tak masam..tak kelat.. tak manis dan tak sejuk!!!. Su..amik mee goreng... aiyoooo... tah hapa rasa.. lily amik nasi lemak telor mata kerbau...aiyo.. fail... AKU??.. lagi la fail.. amik paru... paru rasa macam dah expired!!... aku sound jer budak tu..bg tau dia paru tah hapa rasa!!...

to me... tempat tu wud b my 1st n last la.. tak ado nyer aku nak pegi situ lagi... tak berbaloi dgn wang yg kita bayar..

so dari 5 bintang.. aku bg....SETENGAH BINTANG jer...

cuma....aku tak paham org yg masih p sana dan boleh enjoy the food there.. sedap ke?.. tak reti makan ker???
posted by Milia Amran @ 2:39 AM  
3 Comments:
  • At June 1, 2009 at 7:46 AM, Blogger Faizal R said…

    ada satu caeangan kat danau kota pun mcm tu, langsung x best. baik makan nasi lemak tepi jalan.

     
  • At June 1, 2009 at 9:34 AM, Blogger haya_yaya said…

    dgr cite nama NASI LEMAK ANTARANGSA tu nama jer..tp owner bkn yg asal...org lain bli..
    besepah2 skrg ni NLA..kt shah alam pn ade...
    ado gak tingin,tp lu da kate cam ampeh..bek layan ketiau zul yahya jer

     
  • At June 12, 2009 at 9:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    yes.. i, my wife & youngest son dah try kat danau kota. sangat mengecewakan dari segi rasa & HARGA.... meja dia pun terlalu sempit.

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures