My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Gus, Gooey and Grace
Thursday, May 14, 2009

meh ...meh...nak kenal kan anak kucing aku yang terbaru...ni anak Gina n Bront. Kali ni sumer ikut Gina...bulu je ikut Bront ( pendek2 kasar) heheheh... as usual..selepas pening2 pala pikir nama... came out with Gus, Gooey and Grace ( tq for the idea).. 2 jantan...1 betina... elok jer dok dlm kotak tepi tv aku tu...dah almost a month... Gina tak mengalih kan sangat anak dia.. Alhamdulillah... mungkin sebab tak er tpt nak di alihkan. semua pintu bertutup rapat.. hehehehe.... and as usual...aku tak leh tengok anak kucing!!!. gerammmmmmmmm grrrrrrrrr.... ku picit2 tinger nyer...kalu boleh ku gigit2 (gilor apo nak gigit tinger anak kucing!!).... aku tak dpt nak identify which is which.. as you all can see in the pics...semua bulu kaler lebih kurang sama jer... aku kena tgu besar sket. nak tgk dari ekor....(fuh...jgn la ekor sama gak...masak aku nak identify sapa sapa..)
posted by Milia Amran @ 12:33 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures