My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Doyan ooooo Doyan
Tuesday, May 5, 2009


Aku memang hantu doyan!... ni doyan aku beli masa otw balik lps anta kete ke woksop betui kan radiotor yg bocor tu ari...mahal!!! rm10 sekilo.... and sebijik ni... rm17!! aku beli sebijik jer.. x boleh beli byk2 nnt mak mkn byk!!! mak x leh mkn sbb kencing manis kan. tapi aku sangat sangat sangat puas ati dgn doyan ni!! sedappppppppppppp!!!! manis, pahit, tengit, lemut n lemak!! aku tgk mak aku pun laju jer mkn... aku tgk abah..abah tengok aku... nak larang mak mkn byk...aku tak sampai ati.. aku n abah diamkan aje.. bila mak dah bangun basuh tangan..lega sket ati aku..sbb mak dah benti makan.. tapi otq nak ke depan tu..sempat lagi dia amik seulas!!!! aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiii........
posted by Milia Amran @ 4:27 AM  
1 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures