My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Bront Mandi
Tuesday, May 5, 2009

kena jemur utk keringkan bulu.. kena kurung..kalu tidak di bantai nyer bergolek2 balik kat pasir



tengok la mukanya cetomet!!!...hahah.tensen dia kena sental


ni tukang mandi nyer.....adik angkat aku Ery


selepas beberapa minit bersidang.si Ery nak jugak mandi kan Bront... geram sangat tengok bulu nyer.. Bront kucing bulu kaler putih! tapis emenjak dapat tanah ni... bulu nyer tak putih..serupa kelabu hasap jer dah.... so.. Ery tangkap... sental dan mandi kan dia. nasib baik dia tak meronta menggigit atau mencakar.. bunyi pun elek!... hehehe....

lepas mandi kena kurung.. ( tq haya.. pinjam cage...nnt pulang ek..) kalu tak di kurung...sure dia tunjuk prasaan.. p golek2 kat pasir balik.... (dah biasa kena dgn kucing2 aku ni)


lagi satu...aku baru pasan..umah blakang aku bagi kucing2 aku makan... tak sangka aku ada orang masih berperikemanusian...tak macam umah sebelah aku ni!!!.. siap letak air lagi. kucing aku pun sll jer bersidai umah tu... so skrg ni.. kalu aku balik klang lelama... tak la ati ni tak keruan .... dok kenang kan kucing aku yg tak makan kan...sbb aku tau... ada lagi insan yg masih sudi bagi binatang2 bukan peliharaan sendiri, makan!... semoga. murah rezeki neber blkg aku ni!!.. aminnnnnnnnnnnnnn
posted by Milia Amran @ 4:13 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures