My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Jalan Jalan
Friday, March 20, 2009
kenapa?.. korang nak cakap pasal jenjalan ker?.. bukan... bkn pasal nak jenjalan. ..(blm lagik ek...) tapi ni bab jalan2 di mesia!!

aku heran la.. naper jalan kat mesai ani teruk bebenor... dari qualiti nyer... ke bekersanan nyer..size nyer.. planning nyer...

jem tu jangan cakap la kan..sana sini jem...nak nye di tengah bandaraya KL... jalan mana yang tak jem.. dah tak kira time lagi dah...dulu.. peak ofc hour aje.. sekarang. pagi petang siang malam.. JEM sesaja....

enuf about jem.. tak mo cakap.. tapi .. ni nak cakap pasal kualiti nyer... apa teruk bebenor ek... lubang sana.. lubang sini.... kalu bertampal tu.. bak pepatah kata.. melepaskan batuk di tangga.. tampal mcm $%^&*... tak kira la sapa yang buat.. baik JKR/TNB/TM... sesapa la yang mengorek sure menampal dgn $%^&*(,..... geram oooo.. igt beli kete tu dgn bulu ker??? dgn tek idung ke... korek2... kumpul2.. amik p beli kete... lelama.. jalan kat mesia ni... suspension.. spring.. tayar.. apa ke tok nenek la yang ado kat kete tu.. leh jahanam!!... kalah nam jahanam

eh helllo.... dah sapa korek.. tampal la dgn proper kan.. ni.. either tersembul tampalannya..atau tertenggelam..ni satu lagi pasal manhole kat mesian ni ( jgn konar bila baca ek.... )... kenapa mesti terjojol? tertenggelam???..cuba tgk kat negara2 len, ado mcm tu? depa korek gak.. depa tampal gak... tapi tak la seteruk kat mesia ni.. dah la... punyer ler byk manhole tu...


ni luahan hati aku ek.. tak ada kena mengena dgn yg mati atau yg masih hidup!!
posted by Milia Amran @ 9:52 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures