My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Second Phase
Monday, March 16, 2009


ok...ni second phase aku... kemas store.... tak kemas sepenuhnya... sbb pinggang aku dah sakit nak angkat kotak2 ni.. aku buat mn yg aku mampu.. at least suku dah gerak.. esok aku sambung lagiso gerak suku lagi... so by the time next week.. 100% done. (Insya`Allah....)



yang ni plak koleksi DVD2 n CD2 aku. ni sebahagian jer ni... ada sekotak lagi yg memang aku tak bukak dr mula pindah rumah yang ini... npk kotak depan tu.... masih leper lagi.. bakal di tegak kan... dan di jadikan kotak.. dan di isi segala benda di depan nya... badan aku letih giler... nasib esok aku keje petang.

( aku tau...korang sure kata.. minah ni kata byk nak kemas.. tapi sempat lagi update blog... well.... aku update time aku relax dari mengemas daaaa.. giler ank suruh aku kemas jer.. mo tercabut pinggang aku!.. nak pakai lama weiii)
posted by Milia Amran @ 11:04 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures