My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Aku PENAT!!!
Wednesday, March 18, 2009
siyesly.... aku penat sangat... badan aku letih sangat... aku penat bekerja.. otak aku penat memikir kes2 bangang2...penat mengemas barang2 nak pindah... penat drive ke sana ke sini... siyesly AKU PENAT!!!.

aku penat jaga ati orang.... aku penat ati aku tak terjaga...

aku penat layan orang... aku penat orang tak layan aku...

aku penat memikirkan hidup... aku penat hidup memikirkan aku..

aku penat mengenangkan nasib aku...aku penat nasib tak memenangkan aku...

aku penat.... aku penat... aku penat...

aku penat tengok tv... aku penat tv tengok aku...

aku penat layan kucing... aku penat kucing layan aku..

aku penat jenguk2 monyet... aku penat monyet2 jenguk aku...

aku penat...aku penat...aku penat...

apa2 pun aku bersyukur...aku ada kehidupan.. ada aku keje...aku ada kucing... aku ada kete... aku ada tempat berteduh... aku ada family yg boleh tolong aku susah senang... aku ada kawan2 yang masih boleh mendengar luahan ati aku... aku ada kawan yang boleh melayan aku bercerita.. aku ada kawan yang masih boleh menjaga ati aku...

hidup memnag tak seindah pelem hindustan... umah tak sebesar pelem hindustan...duit tak sebanyak pelem hidustan... SEBAB...aku BUKAN hindustan... aku MELAYU... hehehe ( ye ke aku melayu?.. atau aku sendiri dah bercampur2... jawa...melayu...bugis...banjar.. pendek kata.. aku ni PAN ASIAN!!! MUAHAHAHHAHAHA)....

hidup aku tak setragedi pelem melayu... hidup aku tak sesenang citer cina... tak sehebat pelem hongkong...tak seharu pelem tamil...

hidup aku adalah cara aku!.. aku..aku...aku....
posted by Milia Amran @ 1:01 AM  
1 Comments:
  • At March 18, 2009 at 2:08 AM, Blogger Azie.Fauzi said…

    dear...hidup tak seindah yang kita impikan...and kita kena teruskan apa yang ada...its wat i feel...but..i have to face it..

    thanks..for being a fren...

    love u...always..and a'll always yr fren..as long as u want it..**hugs**

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures