My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Sudah bermula..
Monday, March 16, 2009



ni sumer barang2 hiasan di rumah aku... di dinding.di meja.. di lemari... dan di memana yg ado la....




barang2 hiasan tadi yang telah di bungkus... dan di pek pek masuk dlm kotak.. lepas ni kotak ni akan di seal ( bila dah penuh)

aiyo,... banyak jugak barang rumah aku ni sebenornya.. letih aku la nak packing!!.. yang ni baru permulaan.. aku baru pack barang2 hiasan2 jer.. yg di dinding dah diturunkan..dah di bungkus... di masukkan dalam kotak. aku mula la sakit pinggang..kotak berat.. nak angkat tak larat... tolak jer masuk bilik belakang. tu pun sudah sukup buat pinggang aku sakit....

lepas ni... projek setor aku lak... aiyoooo.....
posted by Milia Amran @ 7:11 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures