My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mimpi...
Thursday, March 19, 2009
korang boleh tafsir kan mimpi ke?.. aku tau aku tak boleh tafsir mimpi...tapi kalu ikut orang tetua.. tau la sket2 kan.. mcm arwah atuk aku dulu..mimpi kain pelikat dia hilang... dan tak lama tu.. arwah Pak Ngah aku meninggalkan kami.. kemudian atuk mimpi kain batik nyer plak hilang(pakai kain batik ka???..)... tak lama lepas tu arwah Mak Lang aku pula menyusul...

ada jugak... mimpi kena patuk ular..kena belit ular... konon jodoh datang melambai... heheh.. ( setakat ni aku tak mimpi tu lagi...bila la gamak nya...hahahahah)....

apa2 pun...mimpi boleh jadi satu petanda.. dan juga mimpi itu hanya mainan tidur..

lately ni.. tidor aku tak pernah di buai dgn mimpi... tido aku gelap gulita... mungkin menyahut seruan Global Earth Warming Day ( tui ka tu???)... nak berangan pun aku tak sempat... sebaik pala aku jejak bantal.. hidung aku tenggelam dalam bantal busuk aku....aku hilang di alam gelap gulita itu.. tau2... muka Gina menyondol pipi aku (Gina tido dgn aku daaa...)...

tingin jugak aku bermimpi... tapi mimpi tak pernah nak nyinggah dlm tidur ku...

pathetic kan?... hehehhe.....

tak kira la apa korang nak cakap pun...tingin aku bermimpi yang indah2... supaya tido aku lebih lena.. lebih enak.. lebih sedapppp
posted by Milia Amran @ 1:37 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures