My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Isk...isk.....Grrrrrr
Thursday, March 5, 2009
mak dah kuar spital... tapi aku tak dpt setelkan...sbb aku keje...anyway...as usual...tak ada aku..long la yg setel kan...

tapi pagi tu aku bangun..buat bekpes utk abah...aku grg jer nasi tu ala2 nasi grg kampung.. berikan bilis dan berkangkung... lps tu abah ajak p amik ubat kat Port klang ( klinik warga emas)...ces abh ni..bukan wa grrrrrrrrr je.,..dia tak pasan kat blkg tu ada tarikg amik ubat 29Mac!...tak leh amik skrg lagi.. dah tentu farmasi tu tak mo bagi ubat.

lps tu aku kena antar ubat mak kat spital dia plak... doktor nak tengok ubat yg mak aku mkn.. ada peselisihan paham sket... rupanya mak aku dah slh makan ubat... mak aku dok la kata ubat tu berlainan jenis.. tapi doktor kata sama.... so aku kiranya bawak bahan bukti la. nurse tu siap tunjuk kat aku... apa yg mak aku silap.. isk..isk.. mak aku ni. grrrrrrrrrr..patut la kaki dia tak mo turun bengkak... sbb tu asik kena sembab air je... almaklum mak aku ni kan ada kencing manis...mata dah terang... tu yg tak dpt bezakan ubat... dah la tu.. masuk botol tak mo label... iskkk isk.... grrrrrrrrrrr.....

lps tu aku balik ....

cepat2 masak sardin, grg telor dadar, and syr kobis grg.. masak nasi... bg abah makan..aku makan... siap2 cepat utk p keje....
posted by Milia Amran @ 2:22 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures