My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Tadaaaaaaaaa.....
Tuesday, March 3, 2009

eheheh..gmbr ni taken masa aku blk lps keje... lapar..so p Mamak Mohsein utk makan la... sekali. EIZLAN YUSOF datang la...isk..isk.. punyer la ensem. kulit dia putih merah.. bersih jer rupanya.. ensem sungguh la... sweeeeettt plak tu bila senyum.. gugur tek mata aku tengok dia.. memula cecuba amik gambar curi2.. lps tu dia prasan.. ehehehe..dia senyum...dan terus kata.. "meh la amik gmbr dekat2 buat apa jejauh..." lps tu siap offer amik gmbr berdua... hehehehe... aku pun apa lagi.. meloncat la bgn dari stool aku tu la...

he is so ensem la i tell u... manis.. peramah lak tu... tgi dari aku rupanya.. heheheh... tau je la laki kat mesia ni kan..(guys..no offense ek.....)

masa dia nak balik.dia masuk la ke dlm BMW dia tu kan.... siap lambai bai bai lagi kat aku!!... bukan la aku lambai dulu kan. dia lambai.. akupun lambai balik...sambil tersengeh macam kerang busuk... harus mlm ni aku angau.tido mimpi kan EY... aiseh.. laki orang...rejek...rejek... hehhehhe
posted by Milia Amran @ 2:02 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures