My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Bekpes ku....
Tuesday, March 3, 2009

ni ikan kembung percik... kurengnyer....ikan ni tak fresh...aku rasa ikan frozen. tapi kuah dia sedap



ok..yang ni plaknasi kerabu berdaging bakar aku..sedap sey.. aku mintak sayur lebih.. budu lebih.cili lebih... jejeh ailio aku!


ok..ari ni aku nak tunjuk kan bekpes ku di kedai dengan abah..gambar abah tak plak aku amik kan.. yang aku amik gambar makanan aku jer... heheehe....

kali ni menu aku nasi kerabu....aku buh daging bakar. sedap seyyyy....nasi dagang kat sini pun sedap. utk org2 klang. p la cuba kat restoren ni...kat kampung jawa...kedai kelantan.
posted by Milia Amran @ 12:22 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures