My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mak masuk spital DEMC
Tuesday, March 3, 2009

ok...kali ni N3 tak berapa siok la... lepas antar abah p spital pagi nya...bawak mak p DEMC plak... kena admitted...paru2 mak berair.. kaki dah sembab air... patut la dua tiga ari ni mak mcm mengah letih jer.. isk. so admitted la kat DEMC... to those yang tak tau DEMC tu apa. Darul Ehsan Medical Center..kat seksyen 9 Shah Alam.. kali ni mak masuk bilik nama Zamrud. Len plak nama bilik nya sll bg nombor2 je. Rupanya... bilik tak ada kosong..so up sket bilik mak. tak kira la janji mak selesa kan bilik ni macam hotel u!!.. lantai karpet.. ada peti ais.. ada buat2 air panas. tv with own astro kad!.. best best... aku leh tdo golek2 kat lantai je... tak yah sejuk2 beku kat simen...

anak mak ni doa supaya mak cepat sembuh.... amin....
posted by Milia Amran @ 1:50 AM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures