My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
22nd March
Monday, March 23, 2009
ari ni besday aku.... to those yg wish aku... THANK YOU VERY2 MUCH.. haya..mami... Niza... Azurah... Rina.. Lily... Long..K.lang..nabiha..nadhirah..fatimah..una... esp mak and abah la kan... muahsssssssssssss to allllllllll....and the someWan..muahs..muahs..muahsss..


the day started with a trip to melaka.. as alwiz.. wa drebar parents ok!!...bawak mak p berubat kat ulu duyong tu.. ( kalu tak silap nama tempat la. area jasin).. bekpes kat kampung jawa nun aaa.... beli kuih utk nadhirah, since she's going back to MRSM Grik. then.. the journey to Mlk... gerak around 945.. sampai 11.00 aku tekan la.... hhhehhe. lagi pun kete tak byk.. berubat kejap je... singgah gak ekdai yg aku sll p.. untuk beli wajik dia.. i tell u.. wajik dia sedap!!.. lemak..manis!!.. tapi ari ni kita org tak untung.. dapat satu jer.. lain sumer abes!!.. bercerita gak dgn mcik yg menjual tu... so happens dia ada penyakit sama mcm mak aku gak... and Alhamdulillah.. dia sudah pulih.. tak 100%...tapi pulih.. memang feedback dia positif sgt2!!...


ni antara konvoi yg aku dpt amik


ni la motor yg pelik aku ckp tu


masa perjalanan tu... aku jumpa byk betui konvoi motor... dari motor kapcai. hinggala easyride nyer... tp ada satu group tu..aku pelik sket dgn motor dia... lawak pun yer.. motornya kecik jer.. tapi tayar cam besar.. aku tak tau la grup apa ni.... aku dpt amik gambar sket jer... dowh.. aku drive.. kang kena jeling dgn abah kang!!

Then otw balik... singgah hentian rehat sebelah Nilai untuk lunch.aduhai..tak sedap nyer makan!!. lepas tu aku p umah andak.. melawat pak andak aku yg tak berapa sehat tu... andak aku ni ada kanser gak.. kanser usus...


ni pak andak aku... dedulu dia ni garang.anak sedara sume takut..

balik dari umah andak.. p umah k.lang... rupanya anak sedara aku majoriti demam!!!... kat umah k.lang... makan cekodok cecah sardin...sedap!! ( ke sbb aku tgh lapar ek time tu... hahhaha)....

cekodok and sardin di umah k.lang aku

balik dari shah alam. igt nak tumbang.. ada plak orang datang.. layan jap la tetamu mak tu... ku goreng sata... ku buat air teh o ( arahan mak ok!!!)...


then malam...kuar dgn haya n amir.. untuk amik kunci umah baru aku ...



ni apa yg antara kitaorang mlm tu

jumpa mami kat restoren kandar kat Mydin subang tu... alahai... nak kawen gamak nyer tukang masak dia.. masin ajer di tekak aku!!.. dah la tu servis lembap.. ckp2 tak phm apo yg di mintak.. mintak telor mata kerbau pun tak phm... aisehhhhhh.. sengal!!!

lps mkn... balik ler...apo lg!! esok kije ler dowh!!!!!
posted by Milia Amran @ 12:58 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures