My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
More food pics
Sunday, March 27, 2011
aku nak menghapdet secara individual agak malas... hahha... any way... aku hapdet gambar jer la. ni antara masakan yg recently ni aku masak... ada yg aku masak kat Klang. dan juga ada yg kat Selayang... some sbb aku nak masak...some sebab ada permintaan... macam pic pertama tu.. tu gambar rendang daging campur limpa... tu permintaan mak...

macam mac n cis.. tu sbb aku yg teringin plak..sesekali...ku rasa teringin... ( lagu Shima plak...)..dan juga...ketam sambal.... memula ingat nak buat ketam masak lemak cili api... tapi sbb menu len dah berlemak... aku tukar goreng sambal...sedappppp..isi plak banyak..tak sesia aku p pasar... hehehe

ikan keli masak lemak cili padi berbelimbing...tu permintaan mak untuk cucu sulong dia... a.k.a anak sedara aku gak ler.. si Aminah Nadhirah...oh ye...ikan keli tu ikan bela aku.... heheh fresh from the pond...straight to the pot

pajeri terung tu pun permintaan mak...

asam pedas ikan mayong..permintaan long



rendang daging campur limpa


ikan senangin masak asam rebus


sambal cili ketam


ikan keli masak lemak cili padi campur belimbing buloh


mac and cis

ikan kembong sambal


lobak putih goreng ikan bilis cili api


siput sedut masak lemak cili api


sambal cili padi minang


ikan goreng...hehehhe


acar singapore


pajeri terung


ikan masin



ikan mayong a.k.a ikan bagok masak asam pedas bernenas



posted by Milia Amran @ 3:57 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures