My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Welcome MUHAMMAD ADIB SHAH
Monday, January 31, 2011
taraaaaaaaaaaaaaaaa...... welcome to the world...MUHAMMAD ADIB SHAH

CONGRATULATIONS SU N ERI

citer bermula di satu pagi...25hb January 2011...aku memang kebetulan berada di rumah su... balik keje aku terus p umah su... plan awal... nak berurut satu badan... mmg mcik tu urut kelassssss... sedap giler badan aku lepas tu.... hilang segala sakit pinggang...lutut...alhamdulillah sungguh...

tetiba si eri balik...eh... mat ni bari p keje tak smp stgh jam.. pehal balik umah lak ni... then..su anta sms.... "orang dah kuar tanda"... tanda apa lak ni?.. ler...tanda nak beranak...hehehhe..... aku tanyer " leh tahan sket tak...smp mcik abis urut".. su kata " boleh.."..

mcik pun segera abes kan urutan dia... terus bersiap.. and terus anta si p hospital ampang....

cek punyer cek...dah bukak 5cm. mmg nak bersalin...so adam duk dgn aku..sementara eri setelkan su.....

penat gak aku main kejar2 dgn adam kat lobi spital tu.. hahah..siap makan meehoon goreng beli kat mart dia.. atter... spital canggih tu tak ada cafe/canteen.. leh macam tu??

penat main... adam tido di pangkuan aku... kul 4.30 ptg cam tu..eri tepon aku.. ckp su dah selamat bersalin...dapat baby boy..ALHAMDULILLAH.....

dlm pukul 5+ eri turun... pegang adam lak...aku plak tengok su and baby di wad...

dalam kul 7 lebih baru aku blk umah.....

oh ye... nama ADIB tu aku yg cadang kan...dekat2 nama Adam.. and aku memang suka nama ADIB tu...


ni la dia..ADIB

ni su masa dalam wad lepas bersalin...


adam pengcan tido...

posted by Milia Amran @ 1:16 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures