My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Semalam di TEPPANYAKI
Tuesday, January 18, 2011
ari tu.... kira ni citer ari tu la.. ntah bila...aku dah lupa gak sebenorna... tapi baru2 ni gak la... aku buhsan duk umah... so aku heret la adik angkat aku g tengah sarat tu... ahaksss... p jenjalan... kami p merayau kat JJ AEON Keramat. kebetulan ada plak pasar malam kat situ..adoyaiii.... jem la.... plus nak cari pintu masuk pun berpusing2.... tapi dgn kecekapan adik aku tang area situ.. ( atter kawasan dia kan....) kita orang berjaya gak la jumpa pintu masuk JJ tu...

ramai gak orang melepak dlm JJ ni.. apa yg ada dlm JJ ni... la... dah nama pun JJ Jaya Jusco... sopping cmplex la... kedai yg ada pun kedai biasa2... kita org sja jenjalan...buang masa....buang tenaga... duit tak leh buang... kena simpan... utk ari depan... ahaks!!!

bila dah penat berjalan tu... sah sah la perut lapar... setelah berpusing2 dan berpikir2 utk membuat keputusan... teruk gak nak cari tpt mkn ni...sbb mmg byk pilihan..ikut selera jer..... kami putuskan nak makan teppanyaki..... budak2 c2 peramah... heheh... yg menegur pun peramah gak kan... ahaksss... **winks**....


antara menu2 yg ada untuk pilihan anda...


ice lemon tea and orang juice.. pilihan utk membasahi tekak...

apa nama ni ek... alu lupa lak...tak silap aku... KYOGA


yang ini ...CHICKEN TEPPANYAKI...pilihan Cik Su...


dan aku... BEEF TEPPANYAKI

selalu nya korang leh lepak dpn tukang masak and tgk dia masak... tapi ntah knp..aku tgk tkg masak nya kali ni.... agak ganas.... abis sumer minyak percik2....tak sanggup aku duk depan dia... kang kena percikan minyak.... bau lagi....oooooo tidak...turun saham mak, nyah!!... tak koser gitew.....


posted by Milia Amran @ 7:01 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures