My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
DEMC
Tuesday, January 18, 2011
kali ni citer tak berapa besh..... ahad yg baru ni ....mak masuk spital lagi... subuh2 tu dia semput.. lung dia berair..... so mak telah di kejarkan ke wad kecemasan di DEMC - Darul Ehsan Medical Center di Shah Alam...

sepanjang mlm ahad tu..ati aku mmg berdebar dan tak sedap.... ingat kot aku nak kena marah kat office.. tapi keje sume cantekkkkk.

kebetulan lak handphone aku dedua..yer..DEDUA...abis bateri...and charger di ofc plak tak ada..

aku balik umah...cucuk handphn...berdoyon sms....and miskol...

bila aku call balik.. abah bagi tau mak msuk kecemasan....so aku siap2 apa yang ptt...aku p spital...

seperti biasa...bag doraemon aku bila berada di spital... kena ada makanan... buku citer.. charger... air....

ni la rupa mak bila aku sampai spital.... penuh wayar di badan...


dan ini?... heheh.. ini lah rupa laksa johor di MAK HAWA CAFE di DEMC.... sedap seyyyy...


anyway...mak kena buat dialisis... so mulai skrg..tambah la rutin mak... 3x seminggu... kena p buat dialisis.... patut mak dah buat lama.... fistula dia pun dah setahun lebih kita orang bt...cuma kita org tak nak start dialisis... bukan apa...bila dah start..mak tak leh miss.... and nnt tak leh la nak jenjalan... sbb ada komitmen yg lagi penting..iaitu dialisis nyer..
posted by Milia Amran @ 7:21 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures