My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Aku...Dedulu
Thursday, June 25, 2009


ehehehhe...ntah kenapa aku tingin lak load gambar aku kecik2 dulu. korang tengok la.. betapa comel nya aku dulu.... kini pun menten comel gak!! (ayat prasan tak hengat ni...)...

tetiba jer nostalgia kembali semula... sedih. happy..lawak antarabangsa pun ada time2 ni... bila di pikir2 kan balik..gelak besar aku sekarang ni..

satu tu gambar masa aku "grad" tadika... hahahah...satu lagi tu gambar masa abah grad dari USM.. time tu memang lawak.. sbb aku leh golek2 menangis nak ikut mak masuk dewan besar.. atter aku tak leh masuk bawah umur kan. aku tak kira aku nak gak masuk tempat glamer,,, akhirnya aku di pujuk..duk bawak khemah yg panas!!!... tak glamer utk aku!! hahahahah...
posted by Milia Amran @ 6:12 PM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures