My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mandi Aisungai @Kalumpang
Saturday, July 25, 2009

pagi tadi...aku p mandi sungai kat Kalumpang dgn Haya n kawan2 ofc nyer.. haya amik aku kat umah Rawang aku..dan dari situ kami bergerak menghala ke Kalumpang.

aku bawak Mac n Cheese... heheh...

antara makanan yg ada.. buah2n..spag bolognaise..mac n cheese..nasi putih... BBQ -udang, ayam, sosej, kambing, ikan, jagung

makanan memang banyak..memang kenyang giler aku makan..sedap plak tu.makan nasi putih dgn kambing bakar cicah dgn kicap/bawang/cili... bertambah2 aku makan!!...

air sungai sangat la sejuk!!...gigil gak aku pada mula nya...jarang aku mandi air sungai ni kesejukan... selalunya..aku yang paling tahan!.. ahaks...

di sebab kan hari sabtu kan...cuti...ramai gak la orang kat sungai tu.. sungai ok..cantik...tapi tempat agak tak berjaga... dgn construction nyer... jalan kotor bertanah merah...tapi nasib baik sungai nyer tak bermerah!!... hehehe....

masa pegi kita orang lalu hway..nak cepat sampai.atter orang len dah sampai..kita org jer yg lom sampai kan... makan sumer kat kita org lak tu.. hahahni gara2 orang tu kesiangan!!..Choki tak kejut kan hahahhaha

so masa balik..kita org try jln lama... jln tanpa tol..agak jauh sket dari hway....tapi tembus umah aku daaaa.... so kita org singgah kedai utk membasahkan tekak yg kering......

dan malam ni ???..ehhehe...aku igt nak ajak adik2 angkat aku ni..p uptown rawang la..
posted by Milia Amran @ 6:40 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures