My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Life as a Nighter
Wednesday, July 22, 2009
well... it has been a week now since i change my daily routine.. dulu.. shift aku berterabur.. sekarang ni?.. shift aku fixed... cuma my off day jer la berterabur.. that is usual la kan.. skarang ni... shift start at 12 midnite.. ends at 930 in the morning..

so what normally i do after work?.. erk.. depends.. which house aku balik la...

kalu balik rawang... normally kemas umah ala kadar.. bagi kucing makan.. then ngadap komputer.. then komputer ngadap aku!

kalu balik klang lak... balik jer.. aku bekpes.. then masak utk lunch.. then... tido.. mlm bangun.. dinner.. then off to work.. kadang2.. bawak mak p spital la.. abah p bank la.. mak p Courts mamoth la.. beli barang umah kat TESCO ke.. Giant ke... tapi mlm sll kuar awal sket dari umah (wlaupun ofc n umah klang dekat jer..).. sbb?.. lepak BC lu dgn Cik Haya kita... ahaks!!..

so far.. being a Nighters... kewlll.. keje ok.. team mate sume ok...

u respect them.. insyaAllah.. they'll respect you....
u help them.. insyaAllah..they'll help you...
posted by Milia Amran @ 3:36 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures