My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Sesuatu...
Sunday, July 19, 2009
dalam kebuhsanan time lunch (daaa... time lunch aku kul 5 pagi... apa aku nak buat selain dari aku bertenet... tupun geng ramai yg di buai mimpi2 enak.. aku jer yg bersekang mata...) aku bukak one of my link blog la.. most people would know this blog la. REDMUMMY.com anyway.. aku bukan nak cakap pasal Celebrity Blogger ni sebenornya... cuma one of the article there caught my sepet eyes la... korang baca kat sini --> REDMUMMY

aku setuju dgn apa yg RM tulis.. orang yg tak merasa.. tak akan tau.. orang yang kena jer akan tau..

to forgive is easy.. but to forget.. is the hardest thing to do.. kita memang tidak sempurna.. tapi kita cuba sebaik mungkin untuk jadi yang terbaik.. untuk diri sendiri. untuk family.. utk kawan2.. utk orang yg tersayang.. dan untuk semuanya... dlm apa jua benda pun.. dlm apa jua bidang pun...

memang orang akan kata... orang yg tak boleh melupakan itu.. hati dia kering.. hati dia keras... tapi.. kalu kasut kita sama size.. cuba la pakai.. cuba la rasai...

apa2 pun.. kemaafan tetap di berikan... tapi sesuatu itu tidak akan.. dan tidak mungkin akan kembali seperti sediakala... jalan sudah tidak seiring.. sudah tidak sehala... cara sudah berbeza..
posted by Milia Amran @ 5:26 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures