My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
My Lunch...17th July
Friday, July 17, 2009

tempe goreng garing..



ayam masak lemak cili api



sayur chap choy..


ikut asal.... menu aku yg asli..sambal tempoyak, petai, sayur asparagus, ayam masak lemak cili api.. tempoyak n petai memang ado la.. tapi gmbr tak ado..hahahah...kang korang naik muak lak tengok tempoyak atter sejak kebelakangan ni.asik gambor tempoyak jer kan...

ptt aku goreng sayur asparagus..mmg dah goreng pun..lom sempat amik gambar, kucing aku p panjat cabinet dapur aku! maka terbalik la sayur aku itu frust bukan kemain.masa sedap2 dah tu... so selepas aku buang... baru aku tingat nak amik gambar...ampes!!.. nasib baik ada sayur len dlm fridge..so aku goreng la lain....aku kan kalu mkn kena bersayur.. tak ada kalu tak lengkap hidangan aku. yang tempe tu plan mengejut.. mmg ada dlm fridge tu gak... tertiba tingin lak.. ku goreng garing2... mkn dgn tempoyak!!... aiyooooo...sedap nyer... nasib baik aku beringat kuantiti nasi aku!!..hahah...kalu tidak mo bertambah2 aku makan...bila mkn sorang2 mmg macam tu...leh beringat...cuba makan beramai2....sedap nyenduk beround2 lagik!... ahaks!!!!!

posted by Milia Amran @ 2:50 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures