My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Apa aku Masak?
Wednesday, July 29, 2009
ari ahad aku blk klang.... dgn harapan..ada orang masak utk tghari. heheh...sj jer aku smp time lunch.... skalik bkk sangai (tudung saji)...kosonggggg..uwaaaaa....abah n mak plan nak makan jln Hj Jumaat jer.... so. aku jugak la yg masak.. dgn kadar segera aku lenseng lengan baju...dan berperang di medan dapur... lauk aku simple... udang masak kari pekat..ikan goreng...pucuk betik celor ( mmg aku bwk pucuk betik mentah dari BB)..ulam petai... sambal binjai... simple tapi menyelerakan... abah makan bertambah...mak pun sama!.. si tun je mkn sket..cesss



ni udang masak kari pekat..


sayur meranti goreng bertempe


ulam petai


sambal binjai



pucuk betik yg di celor


yg ni pulakprojek senin.... lps keje.... aku masak daging dendeng...lauk lain..biasa je... tak perlu amik gmbr ahaks!!


daging masak dendeng


dan di kala petang...aku tingin makan kuih koci... buat inti berdoyan... dan hasil nya...taraaa.... utk pengetahuan semua...ni 1st time aku bt kuih koci.dan..MENJADI ler.. mlm siap bwk p ofc lgi.. hehehe...

kuih koci berinti doyan
posted by Milia Amran @ 6:27 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures