My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mandi Sungai Lagi
Friday, May 8, 2009

Adam Shah kepenatan selepas di buli dlm air.. tak sempat pakai bj.. pampers apa tah lagi.. di balut dgn towel jer terus pengsan tdo!!



bihun yang aku goreng... bihun spore bodoh2 jer ni.



anything yang korang prasan?.. antara nyer tu gmbr umah2 di perkampungan orang asli... yg lg satu tu??


yang ni..gambar mandi sungai lerrrr...

trip kali ni...aku p kat Perkampungan Orang Asli..di area Serendah. Dekat jer dgn umah aku...

pagi2 aku dah bangun untuk menggoreng bihun ala spore.. then.. kek2 aku potong... jajan jangan lupa...air.. sumer siap masuk dlm bakul. ( makan kucing kena bagi dulu....sian depa kena tinggal).

kali ni sonok!!.sebab..TAK ADA ORANG... heeheh sungai itu AKU YANG PUNYA!!!... seronok giler... tak yah berebut tempat duduk... masuk sungai senang ati jer... memang besh la.. Adam pun excited mandi sungai... smp kepenatan lepas naik... ehehehhe...

sonokkkkkkkkkkkkkk

aku lalu depan satu umah..umah ker?... tapi depan tu dia tulis KLINIK..tapi penuh dgn semak samun.... apa lah salahnya kan klinik tu di jalan kan..klinik KERAJAAN tu. ( sau lagi usaha BN).. ntah la.... heran aku kan elok kalu ada.. bagus untuk orang2 Asli kat sini..

mmmm....
posted by Milia Amran @ 7:16 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures