My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Korang Kenal???
Thursday, March 12, 2009

korang tau sapa dia ni??? meh aku bagi hint.. nama dia UTTHAYA SANKAR.. korang teka la..
  1. apa keje dia?
  2. apa yg dia buat?
  3. apa yang dia perjuangkan?
  4. apa yang bagus tentang dia?
  5. apa yang menarik tentang dia?
dan aku berani kata...korang TAK KENAL dia.. dan tak tau apa yang dia perjuangkan......
posted by Milia Amran @ 12:18 AM  
4 Comments:
  • At March 12, 2009 at 11:32 AM, Blogger nanacd said…

    hi millia, ada nengok dia ni kat Ally malam tadi....kalau tak tengok muka takkan tahu yang dia nie orang India. Jarang-jarang ada orang India di KL nie yang bercakap sefasih dia....tul tak??

     
  • At March 12, 2009 at 1:12 PM, Blogger haya_yaya said…

    yang wa tau,dia memperjuangkan bahasa melayu..
    ade yg len2 ke yg dia perjuangkan...
    B.M dia lancar giler...

     
  • At March 12, 2009 at 3:22 PM, Anonymous Sen said…

    Kenal.
    My senior di high school dulu
    memperjuangkan bahasa kebangsaan
    I tink dia ngan RTM @ MOI sekarang
    suka karya dia ....dari dulu hingga sekarang ;)

     
  • At March 13, 2009 at 2:25 AM, Blogger Milia Amran said…

    ye betuiiii.... dia ni keje RTM1 skrg..tak silap..dia pembaca berita.. apa yg menarik tentang dia?. fasih sgt2 bhs malaysia... mungkin ada yg lebih fasih dari orang melayu sendiri... bangga sbb dia "memperjuangkan bhs Kebangsaan" dan bangga juga bila dia kata dia #$%^& bila orang boleh tanya dia "knp/bgmana/mcmmn dia boleh fasih bhs malaysia" aiyooo... tu kan bhs kebangsaan... bukan ke kita WAJIB tau berbahasa Malaysia. Apa #$%^&* sgt utk orang Malaysia tapi tak boleh berbahasa Malaysia??????

     

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures