My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Kueh Teow Goreng
Wednesday, March 11, 2009

ni apa?... gambar tak clear?.. takjelas.... well ni la kueh teow goreng .. ni yang aku mkn isnin lepas time lunch kat keje... ni kat belakang pasar besar TTDI, dekat dgn VADS. harga rm3.50. Rasa??.. ok ok la... tak la sedap sangat.. pada aku sedap lagi yang depan Vista angkasa kat kerinchi tu..yag marlis pun ok ok jer.. cuma tempat tu hot.. sbb tpt lepak... esp pepagi buto...aiyo... mata ku sedap mencuci.. dari yang tak cukup kain.. hingga la yang ke ensem meleleh ailio tengok... hehehe....
posted by Milia Amran @ 11:54 PM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures