My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Kuih samprit
Thursday, March 12, 2009
pedia...musim raya? kuih raya?.. aiseh... bukan la... ni bukan kuih untuk hari raya saja... kuih ini boleh juga di makan bebila masa.. janji ada orang buat... kalu omputih ada kukis.. kita pun ada gak kukis kita... kita kuih bangkit.. kuih samprit... tapi kali ni.. aku nak cakap pasal kuih samprit... kuih ni kak ngah belikan untuk mak.. kuih ni sebalang jer. isi ada la 50 biji(wah..aku siap kira ni!!...) dah tu...aku transfer kuih mak tu kedalam bekas yg kedap udara daaaa.... tapi kuih samprit yg kak ngah belikan untuk mak ni memang sgt sgt sgt sgt sgt sgt sedap.. rapuh..lembut..lemak....minum lak dgn kopi panas. aduhai... tangan aku tak henti menyeluk tupperware... mak aku dah jeling2 manja jer dekat tangan aku yang pantas menyeluk dan menyuap.. menyeluk dan menyuap.. heheh.... dah tu..kuih tu kan untuk dia...skalik orang len lak p balun.. ada yang tepon kak ngah..mintak dua balang (sebalang ganti mak nyer.sebalang aku bwk blk BB ler...)abah pun setuju kuih ni tersangattttttttttt... la sedap nya....
posted by Milia Amran @ 12:05 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures