My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Sakit nyer!!!
Saturday, February 7, 2009

ni la injeksen yang aku kena...



ni luka yang di tapak tangan





tiga gambar di atas tu...semua luka2 yang ada di lengan aku


----------------------------------------------------------------------------------------------

hheheh nak tau kenapa tangan aku jadi begitu??? tu sumer gara2 kerja Drake!... kucing aku. tak tau la apa hal dengan dia... aku blk keje smlm... tgk2 dia ada dlm umah.. so aku nak kuarkan dia.. aku angkat dia..tetiba dia naik hangen... dan terus memeluk tangan aku dan memberi beberapa cederakakitangangigikuku dia di lengan aku yang gebu ini. sakit bkn kepalang!!! aku tgu orang tu dtg...bawak aku pegi klinik..maka ke dressing la luka2 itu...pedih nyer...meleleh air mata aku masa nurse tu curah kan hydrogen peroxide dan poisdon di luka2 itu. lepas tu tenyeh dengan ubat kuning. mana yg darah dah beku..dia picit...buang yang beku... dan bg darah kotor kuar mengalir. byk mana darah mengalir... banyak tu gak la air mata aku yg mengalir. pedih sakit berdenyut!!!.... keje2 semua guna sebelah tgn jer. makan pun dgn tgn kiri. mandi tgn ku bungkus dgn plastik. tak mo kena air sakit!!.. skrg ni tgn aku bengkak lagik... so aku mc la.. camner nak keje dgn tgn yg bengkak ni.esok ni aku tak tau la....
posted by Milia Amran @ 11:24 AM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures