My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Hari Keluar Sedunia
Wednesday, February 4, 2009
tengah pasang tayar baru kat kete aku


ni tengah buat balancing tayar


kete tanpa tayar....hehhehhehe


ni tengah tukar minyak itam


ok. aku ingat nak citer kat uols pasal outing aku ke Sunway Lagoon dengan IBM27(grup aku daaaa..) tapi di sebabkan aku tak dpt lagik nak kolek gambar2 yang ada .. dah tu.. camera bersepah2.. aku posing mn yg done jer la... so.. aku kena tgu ari keje... supaya sumer orang nyer camera aku leh amik gambar.

anyway..balik dari Sunway tu aku p worksop kete dengan abah. Aku tukar tayar...tayar dah botak! dah nampak benang..so kena tukar gak la. sesambil tu... aku tukar wiper cermin kete depan yang semakin mengeras itu, dan jugak tukar minyak itam yang hampir 4 bulan tak bertukar.. heheheh... so buat itu buat ini... makanya aku terbang almost rm400!!... aduhai saleha..bulan ini ikat perut lagik aku!!!...



ni la kuew teow lenggong

balik dari worksop....aku lepak 5 minit mak ajak p SJMC plak. kawan dia kena stroke. Ada blood clot kat kepala. so baru je lepas kena operate. kebetulan aku pun kenal cikgu lijah ni...so aku pegi gak la. aku turun kan parents kat pintu depan aku pusing 10x untuk cari parking sj!!.. ampes...byk pulak visitor mlm ni. aku jadi bohsan...so aku terus p cari bank untuk urusan pembankan aku.... biasa la... masuk duit umah... duit bil2.... makin susut bank aku!!...isk.. ikat perut...ikat perut!...

cubaan kali kedua untuk cari parking kat SJMC...ayoyo.. susah betui!!..last2 aku park depan sheraton hotel..menapak la ke SJMC. jumap2 kejap... mak ajak balik. otw balik tu aku singgah umah kak lang aku di shah alam, bagi anak2 dia donut JCO( aku beli petang tu kat sunway)...suka depa dapat makan donut tu. abah plak bg depa2 duit belanja skolah... lagi la suka!!

balik dari situ abah terasa lapar memula abah ajak lepak BC (wah!!..kemain abah aku sekarang!!.. sejak aku bawak dia ke BC... selalu ajak aku makan kat BC..heheheh...) dia kali ni nak try bihun tomyam seafood. dia kata ari tu aku mkn, dia rasa sedap heheh.. setiap kali aku pegi situ dgn abah...aku sll mkn benda lain2... so dia tgk dulu apa aku mkn.. nxt time nyer...dia dtg dia nak makan benda yg aku mkn dulu!.. heheheh..

anyway... sbb aku mls nak p BC tu.. aku ajak dia mkn kuew teow lenggong di shah alam seksyen 20!..sedap gak... sepinggan rm3.50. korang cuba la ek....



posted by Milia Amran @ 11:36 PM  
2 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures