My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Muka Ngantuk
Monday, August 3, 2009

ari ahad lps keje.aku p tesco... rutin bulanan..biasa la..barang dpr... tak p tesco...aku p giant...kdg2 speedmart 99 jer...tka pun econsave. memana yg sempat la... beli barang dapur...soping sorang2 ni tak siok sungguh la.... tak leh nak ngomel2... anyway... lpr nyer hal.. aku p mkn kat CRS kat tesco tu... tak sedap... tapi aku telan gak.. paiti dia sedap la.. tapi somehow...sedap lagi yg k.lang buat. ahaks!!...


dan ini...ada lah hasil muka aku di mlm itu... akibat berjalan di siang ari...dan bila balik umah aku tak leh tido... dpt tido 2 jam je... maka d tpt keje... tadaaaaaaa...ni la muka aku!!..muka sengal dan sangap!!..ahaks.... aku la ni dah bawak bantal!!.. nyaris dah nak bawak bantal busuk aku tu... kang kena perli plak kan...so aku siap beli bantal baru tu... heheheh.... utk lapik pala dan belakang.. ( sakit dowh...duk lelama ni...)..
posted by Milia Amran @ 6:58 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures